måndag 4 oktober 2010

Hur fan gör man nu då?

När man har passerat det där fika/hamna_i_säng_stadiet, och man liksom konstaterar att man har snubblat över en människa som man gärna skulle vilja träffa igen?
Det är nu det blir mer komplicerat. (Iaf i min värld.)
Ska jag höra av mig, hur ofta ska jag höra av mig eller ska man liksom vänta och play it cool?
Jag känner mig tämligen värdelös på att veta när man ska ligga på eller luta sig tillbaka, för att inte tala om alla dessa hjärnspöken som sätter in när någon tryckt på gilla-knappen i ens huvud.

Vill han träffa mig igen?
Sade han bara vissa saker "bara för att", eller menade han dem också?
Är jag för efterhängsen, när jag talar om att jag gillar honom redan på dejt två?

Puh, det är tur att karlarna inte ser vad som försiggår i ens hjärna, de ser bara det coola yttre. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar