söndag 15 augusti 2010

Biltricket.

Hört talas om "hundtricket"?
Att ragga med hjälp av sin söta vovve, på promenadstråket eller annan lämplig plats.
För mig är det biltrick, och det verkar allt som oftast utspela sig vid bensinstationer.
"- Vilken härlig bil du har!" fick jag höra senast idag, och sånt värmer ju.
Jag vinkade glatt till honom när jag svängde ut på landsvägen, han vinkade tillbaka.
Attans, kanske borde ha tagit hans registreringsnummer för en eventuell fortsättning? ;-)

För övrigt har denna eftermiddag/kväll innehållit blåbärsplockning (hjälp, jag trampade nästan på en orm också! Eller om det var en Kopparödla...jag tittade inte så jäkla noga.), lite tårögt TV-tittande till John Edward och sen pajätning. :-)
Jag är dessutom sällskapssjuk. Redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar