måndag 16 augusti 2010

Dags att göra tårta

Tänk vad åren går!
Tyckte inte det var längesen min äldsta var nyföding, och han blir snart tonåring?
Lillan fyller fyra år imorgon, det är inte klokt.
Det är mycket som snurrar i mitt huvud nu, känslor och tankar.
Vad vill jag, vem vill jag ha?
C, en mogen man som vet hur man handskas med en kvinna på bästa sätt?
Eller R, sötaste lammköttet som dessutom är mysig och kul (trots ofantliga språkförbistringar) och gillar mig trots att bäst-före-datumet har gått ut. ;-)
För övrigt tycker jag att det är en rolig utmaning med ett nytt språk, det är kul att lära sig lite nytt.

Nehej, snart dags att slänga lillan i säng och därefter smacka ihop tårtan.

ps. Ska bli kul att se om det kommer någon som helst reaktion på födelsedagen imorgon, från födelsedagsbarnets pappa. Jag skickade honom ett påminnelse-sms idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar