söndag 8 augusti 2010

Helgsummering

Atjoo och I svejkada. Ja, det uttalas så alltså.... "tack" och "skål". ;-)
Helgen har varit fantastisk.
Först en himla massa trevligheter med släkten, allt från kubbspel till dart och charader.
Där emellan en massa god mat och tårta.

Fredagkvällen innebar trevligt umgänge med Litauerna, tur att min ordbok kom lägligt samma dag. Vid 22 på lördagkvällen lämnade jag det Bergströmska hemmet efter släktskapliga trevligheter och vandrade ner till det andra huset, där jag sen blev kvar.
Det var inte igår man spenderade en hel natt i en 90-säng med en vuxen man. ;-)
Sovandet blev väl inte 100, man kan ju knappast påstå att utrymmet var det bästa...men ack så mysigt det var!
Jag vet inte riktigt vad jag ska tro, men jag vet att min hjärna har fullt upp med en massa tänkande. Och jag tänker minsann njuta varenda sekund av att känna mig åtrådd av en ung man i sina bästa år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar