söndag 19 september 2010

Jag har sex som en karl!

Ja, det var vad jag nyss fick höra av min kära kompis...tack för att du upplyst mig! ;-)
Jag är stolt över det också; varför ska inte en tjej kunna ta för sig precis som männen?
Med det sagt tänker jag fortsätta i samma bana, tills det det dyker upp någon som får mig på andra tankar.

Helgen har varit helt barntillåten.
I går tårta och Guitar Hero, i dag fika på stan med trevlig gentleman.
Han var så proper, men jag tror att det bor ett härligt vilddjur under den ordentliga fasaden.
Det enda minuset var väl kanske att han var lite klent byggd, men å andra sidan är ju ofta de mer taniga typerna välutrustade.
Så jag skriver! (Äh, jag skriver det jag tänker...det är väl meningen med en blogg?)

1 kommentar:

  1. Word. Jag vill också ha sex som en man! Och du kan gott vkänna dig stolt, med all rätt! Puss.

    SvaraRadera