onsdag 1 september 2010

Odens dag

Trött, tröttare, tröttast.
Jag flirtar med en 24-åring och har bekräftelsebehov...eller ja, både och.
De jag vill ha vill inte ha mig, och de som vill ha mig är jag inte intresserad av.
Till råga på allt (som om det inte var nog med att jag troligtvis aldrig får se R igen) har jag åkt på någon skit.
Hoppas penicillin är svar på gåtan...

Ska jag orka se "Hung" ikväll?
Jag var redo att lägga mig 18.30 ikväll...och inte är jag mycket piggare nu.
C har inte hörts av på ett par dagar, och jag har inte hört av mig till honom heller.
Lär iaf ringa honom imorgon och tala om att han borde kolla upp sig...kanske han som smittat med med vad_det_nu_är?


Skitbra låt, och sångaren är fantastiskt söt med smilgropar. ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=94bGzWyHbu0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar