tisdag 21 september 2010

Varm fisk

Det gäller att hålla sina fiska varma. (Vilket jäkla uttryck/talesätt egentligen, undrar vad det åsyftade från början...)
Idag när jag sitter i jobbskåpbilen med min tillfälliga arbetskamrat ringer R.

-Tjena, det är jag! (Så säger han alltid...tur att jag känner igen honom på rösten. ;-))
Bla bla bla, hur blir det i helgen? Du, vi har ju faktiskt aldrig knullat...och ska vi ändå ses så får vi väl göra det också!
Man blir ju så kåt av att få knulla...bla bla bla. *ler*

Tro mig, man kan bli o-kåt av det också...men det höll jag för mig själv.
Beroende på om exet tänker ta sitt jävla ansvar eller inte blir det åka av, annars inte.
Tippar på inte, om jag känner denna dära rätt.
Morr!
Men det var som syrran så klokt sade: barn X är mitt ansvar och han är snäll och hjälper till...typ. Inget ansvarstagande i onödan här inte.

Surrar med två roliga snubbar på nätet just nu, och S som jag fikade med i söndags ska jag eventuellt träffa igen om vi hittar någon tid som passar.
C har jag inte hört av alls på typ två veckor, jag tror det är hans sätt att säga att han inte vill ha något mer med mig att göra. (Jävla fegis!)
Ge mig tillbaka min lilla Tupperwarekanna samt den där stålmojängen så jag kan borra upp stålvajern...dumma karl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar