söndag 26 september 2010

Oj oj oj...!

Vilken man!
Shit alltså, det var längesen jag träffade någon med så jäkla mycket glimt i ögat.
Blev upphämtad igår kväll runt 19.30.
Hann inte mer än att prata lite bilar i typ fem minuter så frågar han om jag vill provköra. Att jag ville!
Värsta flådiga BMW:n, det var grym komfort och man blev lagom fartblind.

Nåja, jag körde oss ner till Svartbäcksgatan där vi parkerade och gick till Café Cappuccino vilket var nytt för mig. (Mysigt ställe!)
Fikade drygt en timme, sen for vi hem till mig.
Vad gjorde vi sen då?
Drack té, och hånglade! Jag blir nästan knäsvag bara jag tänker på det, det var så himla mysigt/upphetsande/härligt!
Det var nog lite "tur" att min tillfälliga åkomma hindrade mig från att gå hela vägen, så nu har jag verkligen något att se fram emot.

De följande timmarna fram till 02 gick med en rasande fart, sen åkte han hem och jag var tvungen att sitta uppe en liten stund innan jag kunde lägga mig.

Det var längesen jag träffade en karl med så mycket glimt i ögat... så är det.
Och jag är öm i nackhåren idag. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar